Naj. zadawane pytania

1. Jakie są formy dostaw?

Obecnie nadajemy paczki po przez kuriera siódemka/dpd oraz paczkomaty inpost.

2. W jakim czasie są nadawane przesyłki?

Przesyłki nadajemy w ciągu 24 h od momentu otrzymania płatności lub, przy wybraniu opcji za pobraniem. Czasami z przyczyn nie zależnych od nas, wysyłka może się opóźnić.

3. W jakim czasie otrzymam paczkę?

Z reguły kurier oraz paczkomaty są doręczane na następny dzień, tuż po ich nadaniu.

4. Jakie są koszty wysyłki?

Kurier - 13 zł

Kurier pobranie - 17 zł

Paczkomaty - 12 zł

5. Ile par może być w jednej paczce? ile zapłacę za kolejną parę?

W paczce wyślemy dokładnie tyle par ile zamówisz, w jednej cenie. Np. zamawiasz 100 par za pobraniem - zapłacisz 17 zł za całą wysyłkę. Jeśli zapłacisz przelewem i cena produktów przekroczy 150 zł, to wysyłka będzie gratis.

6. Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

Darmową wysyłkę oferujemy jeśli cena zakupionych towarów przekroczy 150 zł.

7. Gdzie mogę odebrać osobiście zakupione towary i po jakim czasie?

Zakupy można odebrać w naszym magazynie, po uprzednim kontakcie telefonicznym ( 22 250 14 04 ).

8. W jakim czasie otrzymam odpowiedź na zadane pytanie po przez email?

Na wiadomości staramy odpisywać się na bieżąco, maksymalnie w ciągu 24h udzielamy odpowiedzi.

9. Czy mogę złożyć zamówienie po przez telefon lub email?

10. Tak, prosimy o wysłanie wiadomością sms lub email danych do wysyłki oraz model, kolor i rozmiar obuwia. Paczkę nadamy za pobraniem po przez kuriera (17 zł paczka pobraniowa)

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel